Otázky a odpovědi Naše stránka s často kladenými otázkami (FAQ) vám poskytne odpovědi na nejčastější dotazy ohledně našich produktů, služeb a dalších důležitých informací.
Elektronické časové jízdné Když je nyní zaveden prodej časových kupónů pomocí eshopu, znamená to, že přestanou platit klasické papírové kupóny? Pokud si budu vyřizovat časový kupon přes eShop, dostanu slevu? Pokud mám přes eShop koupenou časovou jízdenku (kupón) a mám ji svázanou s nějakým nosičem (bankovní karta, bezkontaktní čip atd.) musím ji ve voze někam přikládat? Jakou platební kartu mohu v rámci elektronického jízdného využít? Je možné kombinovat jízdenku papírovou a časovou jízdenku na podporovaném nosiči? eShop Je při registraci nutná návštěva jednoho z vašich Kontaktních center? Mohu registrovat na eShopu svoje děti, pokud jim chci vyřídit kupón? Co nahrát místo občanského průkazu u dětí do 15 let? Lze mít jednu jízdenku na více nosičích současně? Funguje jízdenka v mobilu, chytrých hodinkách automaticky? Nebo je nutné podniknout další kroky? Jak jsou platby a prokazování jízdenky zabezpečeny? Nemusím se bát o své peníze na bankovní kartě? Jak mohu reklamovat jízdenku, případně vyřešit nesrovnalosti? Během přepravní kontroly dochází k přikládání platební karty k revizorské čtečce. Nehrozí riziko uskutečnění platební transakce? Co dělat, když se mi vybije mobil, nebo chytré hodinky? Je nějaký alternativní způsob prokazování jízdenky? Co mám dělat, když mi skončila platnost mojí bankovní karty, kterou používám jako nosič a chci si nosič vyměnit? Revize Jak probíhá revize v případě, že mám časovou jízdenku uloženu na bankovní kartě, bezkontaktní čipu apod.? Jak probíhá povinný nástup předními dveřmi, když mám časovou jízdenku uloženu na bankovní kartě, bezkontaktní čipu apod.? Co když jsem bankovní kartu ztratil a nechci, aby někdo jiný používal časový kupon k ní přiřazený?